صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم

صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم





ما همچون دانه های زیتونی هستیم که تنها زمانی جوهره ی واقعی خود را بروز می دهیم که در هم شکسته و له شویم ! عهد عتیق


ادیان از لحظه‌ای که دم از اخلاق می‌زنند و با صدور فرمان تهدید می‌کنند، به خطا می‌روند. برای خلق مجرمیت و مکافات احتیاجی به وجود خداوند نیست. هم‌نوعان ما با کمک خود ما برای این کار کفایت می‌کنند. شما از روز داوری الهی سخن می‌گویید. اجازه بدهید که با کمال احترام به این حرف بخندم. من بدون ترس و تزلزل در انتظار آن روزم: من چیزی را دیده‌ام که به مراتب از آن سخت‌تر است؛ من داوری آدمیان را دیده‌ام...
می‌خواهم راز بزرگی برایتان فاش کنم. درانتظار داوری روز قیامت نمانید. این داوری همه‌روزه رخ می‌دهد...

آلبر کامو



همه اشتباه میکنند اما احمق ها بابت اشتباه ابراز تاسف نمیکنند .


شرایط زیادی پیش اومده که از روی ضعف و خشم افسار گسیخته و یا اندوه بی حد عزیزی را با حرف ها و کلامم رنجوندم .

در مواردی فرصت عذر خواهی و ابراز تاسف بوده و در مواردی خیر .

آب رفته را نمیشه به جوی برگردوند اما میتونی دلی را که شکستی حتی کمی آرام کنی .

امیدوارم عزیزانم که اونها را از روی احساسات افراطی و کنترل نشده ؛ آزار دادم من را ببخشند و ازم بپذیرند که عمیقا متاسف و نادم هستند . بی هیچ توجیه و بهانه آوردن .


روح وحشی

+عزیرانم ...

توی دنیا دو نفر هستند که نقطه ی اتصال من به زندگی ارادی هستند . شاید تنها بهانه های زیستنم از روی شوق . 

بیش از همه اونها را رنجوندم .

امید که فرصت جبران پیدا کنم .

من را ببخشید عزیزترین هایم .


++ 

ناکامی در رسیدن به هدف 

از دست دادن چیزی که دوستش داری

احساس عدم کنترل

احساس مورد ظلم واقع شدن

احساس قدرناشناسی زیاد

 شکست عاطفی

و رنجش زیاد


خیلی چیزها میتونه باعث خشم بشه که متاسفانه در دوره ای از زندگیم چند بار افسار رفتارم را به دست خشم و احساسات منفی آنی دادم که امروز بابت اش عمیقا متاسفم . 


SO SORRY


+++ بزرگترین ضربه ها را عزیزترین هایمان می زنند . زخمی که هرگز التیام پیدا نمی کنه .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی