صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم

صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم





ما همچون دانه های زیتونی هستیم که تنها زمانی جوهره ی واقعی خود را بروز می دهیم که در هم شکسته و له شویم ! عهد عتیق


ادیان از لحظه‌ای که دم از اخلاق می‌زنند و با صدور فرمان تهدید می‌کنند، به خطا می‌روند. برای خلق مجرمیت و مکافات احتیاجی به وجود خداوند نیست. هم‌نوعان ما با کمک خود ما برای این کار کفایت می‌کنند. شما از روز داوری الهی سخن می‌گویید. اجازه بدهید که با کمال احترام به این حرف بخندم. من بدون ترس و تزلزل در انتظار آن روزم: من چیزی را دیده‌ام که به مراتب از آن سخت‌تر است؛ من داوری آدمیان را دیده‌ام...
می‌خواهم راز بزرگی برایتان فاش کنم. درانتظار داوری روز قیامت نمانید. این داوری همه‌روزه رخ می‌دهد...

آلبر کامو


وابستگی

دلبستگی

وارستگی / بلوغ احساسی /آغاز خود عشق ورزی / کنده شدن از موانع 

تلنگرهای زیادی در این چند سال خوردم . از کسانی که بینهایت دوست شون داشتم و دارم .

 

حالا دارم فکر میکنم .

اولی گذشت . سخت گذشت اما گذشت . سپردم اش به زمان .

دومی گذشت .اونم سخت بود و شوکه آور . سپردم اش به زمان .

و این آخری که سخت ترین هست هم خواهد گذشت ...


رنج آدم را پخته میکنه . بخصوص وقتی دلش میشکنه و میشکنه و میشکنه . 

حالا با خودم میگم عجب احمقی بودم که اجازه دادم آدم ها با دلم بازی کنن . آدم های مهم زندگیم که براشون پشیزی ارزش ندارم و نخواهم داشت . این رسم زندگی ه . رسم آدم ها . رسم عزیزانت . رسم روزگار ...

همیشه پیش نمیاد تا بفهمی مهمترین آدم زندگیت فقط خودتی ...



روح وحشی

+ مبنویسم . جایی دیگر و با نامی دیگر ...

نظرات  (۳)

از وقتی روزای خیلی سختی داشتم دنبالتون کردم حدودا ۴،۵ سال تا الان که ۲۳ سالمه... حتی غرق نوشته هاتون شدم و برگشتم بع اخرین پست...یادمه دوسال پیش ازتون راجع ب عشق پرسیدم و گفتین همه پستارو مرور کن ...روزا گذشت و‌بیشتر از پیش خوندمتون..هرشب همیشه...خاموش دنبالتون کردم💖دوستدار شما نگار بانو
پاسخ:

ممنون از بودنت دختر گلم . 
داشتن مخاطبای همراه لطف بزرگ زندگی به من بوده  .
هستند کسانی که قریب 9 ساله همراه من بودن.

روح وحشی چندین وبلاگ داره . سرچ کنی پیدا میکنی .
امیدوارم الان حال بهتری داشته باشی .

و با آرزوی بهترین ها
🌷🌷🌷
ممنون عال یبود
واقعا زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی