صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم

صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم





ما همچون دانه های زیتونی هستیم که تنها زمانی جوهره ی واقعی خود را بروز می دهیم که در هم شکسته و له شویم ! عهد عتیق


ادیان از لحظه‌ای که دم از اخلاق می‌زنند و با صدور فرمان تهدید می‌کنند، به خطا می‌روند. برای خلق مجرمیت و مکافات احتیاجی به وجود خداوند نیست. هم‌نوعان ما با کمک خود ما برای این کار کفایت می‌کنند. شما از روز داوری الهی سخن می‌گویید. اجازه بدهید که با کمال احترام به این حرف بخندم. من بدون ترس و تزلزل در انتظار آن روزم: من چیزی را دیده‌ام که به مراتب از آن سخت‌تر است؛ من داوری آدمیان را دیده‌ام...
می‌خواهم راز بزرگی برایتان فاش کنم. درانتظار داوری روز قیامت نمانید. این داوری همه‌روزه رخ می‌دهد...

آلبر کامو


 


دانلود کنید . بخوانید . بارها و بارها ... و هدیه بدهید . بارها و بارها و بارها ...

بخاطر شما  آپلودش کردم . حتما بخونیدش   :)


لینک دانلود 

نظرات  (۳)

سلام
میدونی چندتا سایت رو رد کردم تا رسیدم به این آخری؟
اولینش تو پرشن بلاگ بود.همینجوری رد کردم تا رسیدم به این.شعرات عالی هستن.سعی کن جوری ادامه بدی که بشه توی یه جای ثابت پیدات کرد.اگه اینستاگرام داری یا کانال تلگرام معرفی کن که دم دستمون باشه و بتونیم همیشه شعرات رو ببینیم و بخونیم و لذت ببریم
پاسخ:
سلام

حق دارین شاکی باشین .
مخاطب های من به روح وحشی م عادت کردن .
پیدام میکنن و من را می بخشند ...

من وبلاگ نویسم . تلگرام و اینستا مال امروزی هاست . اونجا دوام نیاوردم. نمیارم...

من یادم نمیاد شما رو . به هر حال خوبه که پیدام کردین .
کمتر شعر مینویسم . خیلی خیلی بندرت .
شعر بجای تخلیله رنج هام اونها را بیشتر میکنه .

سلام!
خیلی عجیبه که انگار قاعده شده که دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید! 
_اون آدرسی که لینک کردی تو وبلاگت برای blog.ir  تو پرشین‌بلاگ  وجود نداره اشتباهه 


پاسخ:
سلام
ممنون اصلاح شد .
فقط چند نقطه گذاشتم تا بشه پست کرد. وبلاگ ها اجازه ارسال آدرس وبلاگ را نمیدن

صرفا خواستم بگم 

بابت زحمت کشیدنات مرسی 😚

پاسخ:
زنده باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی