صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم

صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم





ما همچون دانه های زیتونی هستیم که تنها زمانی جوهره ی واقعی خود را بروز می دهیم که در هم شکسته و له شویم ! عهد عتیق


ادیان از لحظه‌ای که دم از اخلاق می‌زنند و با صدور فرمان تهدید می‌کنند، به خطا می‌روند. برای خلق مجرمیت و مکافات احتیاجی به وجود خداوند نیست. هم‌نوعان ما با کمک خود ما برای این کار کفایت می‌کنند. شما از روز داوری الهی سخن می‌گویید. اجازه بدهید که با کمال احترام به این حرف بخندم. من بدون ترس و تزلزل در انتظار آن روزم: من چیزی را دیده‌ام که به مراتب از آن سخت‌تر است؛ من داوری آدمیان را دیده‌ام...
می‌خواهم راز بزرگی برایتان فاش کنم. درانتظار داوری روز قیامت نمانید. این داوری همه‌روزه رخ می‌دهد...

آلبر کامو


فقط کافیه بگی تا معجزه اش را ببینی و حس کنی ...


سخت نیست . سخت اش کردیم !


دوستت دارم

سنی ایستیرم

I love you

انا احبک

Ti amo

تِرَه دوست دارم

خوشم ده ویی

و ...


چه فرقی میکنه ...

مهم اینه که جرئت کنی و تابوها و غرور لعنتی را 

احتیاط های احمقانه را 

ترس ات را

بذاری کنار و بگی .


گاهی یک آغوش و نوازش و لمس کوچولو هم چاشنی اش کنه .


بهاره

نوروزه

تازه بشیم ...


روح وحشی

+الان وقت قهر و دوری و منم منم و ...نیست . توی این زندگی کوتاه باید ریسک کرد .

کافیه خودت باشی و به قلبت رجوع کنی .


نظرات  (۱)

۰۴ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۲۶ امیررضا نصیری
خب سلام 
چه خوب است گزاشت همه ان ها ولی چیزی است که امکان گزاشتنش به کنار وجود ندارد و ان دین و اسلام است که در مواقعی اجازه چنین کاری را به ما نمیدهد ولی به غیر این منم موافق ام با جملات شما و و و سپاس و تشکر فراوان 
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی