صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم

صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم





ما همچون دانه های زیتونی هستیم که تنها زمانی جوهره ی واقعی خود را بروز می دهیم که در هم شکسته و له شویم ! عهد عتیق


ادیان از لحظه‌ای که دم از اخلاق می‌زنند و با صدور فرمان تهدید می‌کنند، به خطا می‌روند. برای خلق مجرمیت و مکافات احتیاجی به وجود خداوند نیست. هم‌نوعان ما با کمک خود ما برای این کار کفایت می‌کنند. شما از روز داوری الهی سخن می‌گویید. اجازه بدهید که با کمال احترام به این حرف بخندم. من بدون ترس و تزلزل در انتظار آن روزم: من چیزی را دیده‌ام که به مراتب از آن سخت‌تر است؛ من داوری آدمیان را دیده‌ام...
می‌خواهم راز بزرگی برایتان فاش کنم. درانتظار داوری روز قیامت نمانید. این داوری همه‌روزه رخ می‌دهد...

آلبر کامو



خودخواه باشید .

به حد نارسیس فقید عاشق خودتون باشید .

سنگدل باشید .

کلا یک بیشعور درجه یک باشید .



وگرنه این زندگی که پشت قباله تون انداخته شده ، میشه حناق و راه گلوتون را میبنده ...


نه موافق نیستم . خودکشی احمقانه است . می دونی چرا ؟! چون نیستی تا حال نبودن را ببری .

اگر یک آپشن دیگه میخوای پیشنهادم اینه که تبدیل بشی به یک ربات !


یک دوستی داشتم که همیشه به من میگفت زیاد روی چیزی تاکید نکن چون لو میری که داستان برعکسه !

کسی مدام روی یک کلمه تاکید میکنه و اصرار داره که اون هست یا نیست در واقع داره سایه اش را فریاد میزنه .

یعنی پاشنه ی آشیل اش .


من شادم

من خاص ام

من واقع بینم

من حساسم

من دروغ نمیگم

من مهربونم

من انسانم

من

من

من


موضوع درست برعکسه .

نتیجه اینکه فکر نکن پیشنهاد اول مناسبت نیست . از عهده اش برمیای .

ما همه امون یک بیشعور بالفطره هستیم . یک عوضی که پشت نقاب های اخلاق و دین و عقاید شخصی پنهان شدیم .


روح وحشی

+مخاطب : روح وحشی

پس حرص نخور !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی