صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم

صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم





ما همچون دانه های زیتونی هستیم که تنها زمانی جوهره ی واقعی خود را بروز می دهیم که در هم شکسته و له شویم ! عهد عتیق


ادیان از لحظه‌ای که دم از اخلاق می‌زنند و با صدور فرمان تهدید می‌کنند، به خطا می‌روند. برای خلق مجرمیت و مکافات احتیاجی به وجود خداوند نیست. هم‌نوعان ما با کمک خود ما برای این کار کفایت می‌کنند. شما از روز داوری الهی سخن می‌گویید. اجازه بدهید که با کمال احترام به این حرف بخندم. من بدون ترس و تزلزل در انتظار آن روزم: من چیزی را دیده‌ام که به مراتب از آن سخت‌تر است؛ من داوری آدمیان را دیده‌ام...
می‌خواهم راز بزرگی برایتان فاش کنم. درانتظار داوری روز قیامت نمانید. این داوری همه‌روزه رخ می‌دهد...

آلبر کامو




فکر کن اگر بجای این اسپرم اون اسپرم به تخمک میرسید

یا به جای این تخمک این اسپرم با اون تخمک لقاح انجام میداد 

یا اصلا علاوه بر این اسپرم یه اسپرم دیگه هم به تخمک وارد میشد

یا همزمان دو تا لقاح مجزا انجام میشد 

یا کلا یک اتفاق دیگه می افتاد دیگه من من نبودم یکی دیگه بود 

به همین سادگی من حاصل یک تصادف ام !

نه خواستم باشم نه خواستن باشم

اما همه ی اینا دلیل نمیشه که نخوام باشم 

اینجا نخوام باشم

کلا نخوام باشم

اینی که هستم نخوام باشم

و ...

اما خسته ام 

از اینهمه رنج که میبینم خسته ام

ظرفیت اش را ندارم

اوه فکر نکنی که انتظار دارم همه چی اوکی باشه و خودم و دیگران در بهشت سیر کنیم . نه ! 

فقط فکر کنم ظرفیتم تمام شده 

مگر اینکه ...


به هر حال در اصل قضیه توفیری نمیکنه 

من همچنان حاصل یک تصادف یا تصادم ام

دومی را نمیدونم چون باید یک پزشک یا روانپزشک نظر بده ! 😉


روح وحشی

+قاط زدم بدجور


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی