صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم

صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم





ما همچون دانه های زیتونی هستیم که تنها زمانی جوهره ی واقعی خود را بروز می دهیم که در هم شکسته و له شویم ! عهد عتیق


ادیان از لحظه‌ای که دم از اخلاق می‌زنند و با صدور فرمان تهدید می‌کنند، به خطا می‌روند. برای خلق مجرمیت و مکافات احتیاجی به وجود خداوند نیست. هم‌نوعان ما با کمک خود ما برای این کار کفایت می‌کنند. شما از روز داوری الهی سخن می‌گویید. اجازه بدهید که با کمال احترام به این حرف بخندم. من بدون ترس و تزلزل در انتظار آن روزم: من چیزی را دیده‌ام که به مراتب از آن سخت‌تر است؛ من داوری آدمیان را دیده‌ام...
می‌خواهم راز بزرگی برایتان فاش کنم. درانتظار داوری روز قیامت نمانید. این داوری همه‌روزه رخ می‌دهد...

آلبر کامو



من از تبار وفا بودم

از دیار سبز ِ عشق

دلبرک من اما

با آن دو چشم وحشی َش

از قبیله ی شکارچیان

که در سکوت وهم انگیز شب

تن ات را به آتش می کشند

تا که آهوی روح تو در پی پناه

لرزان چو بید

عریان چو طفل رهیده از رَحِم

بِگُریزید به آغوش شهوت شان

شهوت ِ بی پایان بلعیدن ات

تا به جان

آری من از تبار وفا بودم

و از دیار عشق

سراسر دل

سراسر وفا

دلبرک من اما

با آن دندان های گرگ وار

با آن انگشتان بلند ِحریص

با آن دهان ِ بزرگ سرخ

از قبیله ی هوی و هوس

که درید پیکرم

و به رسم قدیم ِ هر کارزار

برد به غنیمت

دلم را ز میان سینه ام

و من اکنون زنی پا به گور

زنی بی دلم

خزیده به کنج خلوت ِ اشتیاقی سیاه

در کمین ِ مردی از قبیله ی مرگ دل واحساس

مردی از دیار خون

تا که بستانم دلم

بستانم دل اش

به رسم قدیم کارزار عشق

که در نهایت

پیروزی با من است 

...


روح وحشی

پ.ن. چه خوابی رفتم نیم ساعت .فوق العاده بود .خواب بود یا یه رویای صادقه نمیدونم اما برعکس هر روز بعد از خواب حسابی شارژم . پیشانی به پیشانی ات نهاده ربودم بوسه ها ...ربودی بوسه ها ...به تکرار دیروزها که رفت ...


( آه اگر روزی صدای تو ؛ گوشه ی آواز من باشد. آه اگر دیروز برگردد.لحظه ای امروز من باشد.قلعه ی من 4دیوارش ز هم پاشد) قطعه ای از ترانه ای از اصلانی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی