صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم

صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم





ما همچون دانه های زیتونی هستیم که تنها زمانی جوهره ی واقعی خود را بروز می دهیم که در هم شکسته و له شویم ! عهد عتیق


ادیان از لحظه‌ای که دم از اخلاق می‌زنند و با صدور فرمان تهدید می‌کنند، به خطا می‌روند. برای خلق مجرمیت و مکافات احتیاجی به وجود خداوند نیست. هم‌نوعان ما با کمک خود ما برای این کار کفایت می‌کنند. شما از روز داوری الهی سخن می‌گویید. اجازه بدهید که با کمال احترام به این حرف بخندم. من بدون ترس و تزلزل در انتظار آن روزم: من چیزی را دیده‌ام که به مراتب از آن سخت‌تر است؛ من داوری آدمیان را دیده‌ام...
می‌خواهم راز بزرگی برایتان فاش کنم. درانتظار داوری روز قیامت نمانید. این داوری همه‌روزه رخ می‌دهد...

آلبر کامو


وقتی کلاس گیتار رو شروع کردم یکی از فانتزی هام این بود که هم زمان بتونم هم بزنم و هم بخونم . خیلی شانس آوردین با مامانم قهر نکردم وگرنه الان مجبور بودید هم نوشته هام رو بخونید و هم ترانه هام رو گوش کنید و نظر بدید . البته فقط تعریف هاتون تایید می شد ...

آکادمی گوگوش که دم دستم نبود احتمالا برم برنامه شب کوک !

وا چرا ابنجوری نگام میکنید ؟ یه کم رو میخواد که دارم . پارتی هم میجورم . صدا ؟! نه بابا لازم نیست !

یعنی الان من مجبورم صدای مزخرف این شرکت کننده هارو بشنوم و فکر کنم تا آخر برنامه هیچ مویی تووی سر من نمونه ! من موندم این ملت چه اعتماد بنفسی دارن !

شانس آوردیم روزها کوک نمیشن وگرنه باید گوش هامونو گل میگرفتیم !


روح وحشی

پ.ن. داور میگه شما اول برو فن بیان یاد  بگیر ( خوانندگی پیش کش )

مالیات و پول نفت و معادن ما داره کجاها خرج میشه !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی