صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم

صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم





ما همچون دانه های زیتونی هستیم که تنها زمانی جوهره ی واقعی خود را بروز می دهیم که در هم شکسته و له شویم ! عهد عتیق


ادیان از لحظه‌ای که دم از اخلاق می‌زنند و با صدور فرمان تهدید می‌کنند، به خطا می‌روند. برای خلق مجرمیت و مکافات احتیاجی به وجود خداوند نیست. هم‌نوعان ما با کمک خود ما برای این کار کفایت می‌کنند. شما از روز داوری الهی سخن می‌گویید. اجازه بدهید که با کمال احترام به این حرف بخندم. من بدون ترس و تزلزل در انتظار آن روزم: من چیزی را دیده‌ام که به مراتب از آن سخت‌تر است؛ من داوری آدمیان را دیده‌ام...
می‌خواهم راز بزرگی برایتان فاش کنم. درانتظار داوری روز قیامت نمانید. این داوری همه‌روزه رخ می‌دهد...

آلبر کامو


مخاطب گرامی ابزورد



از کودکی شیفته سینما بودم وقتی یک نوار ویدئو و بعدها سی دی فیلم به دستم می رسید انگار آرزویی برآورده شده بود ، می خواستم پر دربیاورم و یکی از بهترین لحظات وقتی بود که درباره فیلم با دوستانم صحبت می کردیم. بعدها فیلم های جدی تری دیدم ، فیلم هایی که فراتر از سرگرمی حرفی برای گفتن داشتند و خوب دو مشکل برایم پیش آمد اول این که چه فیلمی ببینم؟ و دوم دوست داشتم تا نکات مبهم و تخصصی داستان فیلم را بهتر درک کنم در آن سال ها  که اینترنت به وجه فعلی در دسترس نبود تنها منبع ما همان "مرتضی فیلمی" بود که سی دی اچاره می داد و آن قدر خوش سلیقه بود که بسیاری از فیلم های خوب را مدیون او هستم و نیز مجلاتی که فیلم ها را معرفی و نقد می کرد. در در سال های بعد دوستان منتقد و سینماگری یافتم و نیز به مدد فضای مجازی سینما را جدی تر دنبال کردم و چالش جدیدتری برایم حاصل شد این که اطرافیانم از من می خواستند تا به ایشان فیلم معرفی کنم و چه لیستی از فیلم های بزرگ وجود دارد که باید ببینند؟ اینجا بود که پروژه #دانلود_فیلم  شکل گرفت این که بهترین های سینما را ببینی و نقد آن را بخوانی چیزی است که برای اولین بار در فضای مجازی توسط ابزورد شکل گرفته است ، جا دارد از تمام نویسندگان ، مترجمان ، منتقدان و سایت هایی که در این زمینه ابزورد را یاریگر بودند تشکر کنم. 

اگر از عاشقان سینما هستید یا دوست دارید فضاهای جدی تر را تجربه کنید و حتی اگر سینما را به دیده سرگرمی دوست دارید توصیه می کنم با فشردن #دانلود_فیلم  فیلم های ابزورد را تماشا کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.


محسن الوان ساز

سردبیر مجله ابزرورد


absurdmindsmedia@



+موزیک بازان

ensan_music@

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی