صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم

صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم





ما همچون دانه های زیتونی هستیم که تنها زمانی جوهره ی واقعی خود را بروز می دهیم که در هم شکسته و له شویم ! عهد عتیق


ادیان از لحظه‌ای که دم از اخلاق می‌زنند و با صدور فرمان تهدید می‌کنند، به خطا می‌روند. برای خلق مجرمیت و مکافات احتیاجی به وجود خداوند نیست. هم‌نوعان ما با کمک خود ما برای این کار کفایت می‌کنند. شما از روز داوری الهی سخن می‌گویید. اجازه بدهید که با کمال احترام به این حرف بخندم. من بدون ترس و تزلزل در انتظار آن روزم: من چیزی را دیده‌ام که به مراتب از آن سخت‌تر است؛ من داوری آدمیان را دیده‌ام...
می‌خواهم راز بزرگی برایتان فاش کنم. درانتظار داوری روز قیامت نمانید. این داوری همه‌روزه رخ می‌دهد...

آلبر کامو


همه از دور میشنیدن

بغض دریا تو صدامه , همشون به هم میگفتن

غم دنیا تو نگامه

همه در هاشونو بستن

تنها موندم زیر بارون

تنهایی گاهی یه مرزه

بین آزادیو زندون

از نفس افتاده بودم اومدی

راهمو گم کرده بودم اومدی , جاده خالیو بدون نور ماه

ماهمو گم کرده بودم اومدی , از نفس افتاده بودم اومدی

راهمو گم کرده بودم اومدی

جاده خالی و بدون ماه اومدی

دانلود آهنگ جدید عارف به نام بغض دریا

خودمو گم کرده بودم کسی حالمو نپرسید

دردامو میگفتم اما کسی حرفامو نفهمید

نمیدونم از کجای سر گذشتو سرنوشتی

که از اون دوزخگرفتی منو دادی به بهشتی

که نه جاده رو به مرگه نه تو تنهایی میپوسم

بدون از شب وقتی خوابی

هردو پلکاتو میبوسم , از نفس افتاده بودم اومدی

راهمو گم کرده بودم اومدی

جاده خالی و بدون نور ماه

ماهم رو گم کرده بودم

اومدی



 بغض دریا با صدای عارف

لینک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی