صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم

صنما کشتی دل را به گل انداخته ام

! هر چه بود بگذشت و ما نیز بگذشتیم





ما همچون دانه های زیتونی هستیم که تنها زمانی جوهره ی واقعی خود را بروز می دهیم که در هم شکسته و له شویم ! عهد عتیق


ادیان از لحظه‌ای که دم از اخلاق می‌زنند و با صدور فرمان تهدید می‌کنند، به خطا می‌روند. برای خلق مجرمیت و مکافات احتیاجی به وجود خداوند نیست. هم‌نوعان ما با کمک خود ما برای این کار کفایت می‌کنند. شما از روز داوری الهی سخن می‌گویید. اجازه بدهید که با کمال احترام به این حرف بخندم. من بدون ترس و تزلزل در انتظار آن روزم: من چیزی را دیده‌ام که به مراتب از آن سخت‌تر است؛ من داوری آدمیان را دیده‌ام...
می‌خواهم راز بزرگی برایتان فاش کنم. درانتظار داوری روز قیامت نمانید. این داوری همه‌روزه رخ می‌دهد...

آلبر کامو


دومین تابستان هم بی تو گذشت و چه سخت هم گذشت ...


امسال به کلاس بالاتر می روم اما های کلاس نمیشوم . از امشب باید زود بخوابم تا صبح زود بیدار بشم . شب بیداری پر !

تابستون چاق شدم پس پیش بسوی پیاده روی !

من عاشق ماه مهر هستم و دیدن بچه ها که به مدرسه میرن .

گرگ عزیزم تو هم تنبل شدی و چاق . میدونم بیکاری اما استراحت هم بسه .خب یه پروژه جدید شروع کن یا یه کارب واسه خودت جور کن ...تدریس و معاملات و از این جور مشغله ها . شب زنده داری هم دیگه پر ! شب زود بخواب مثل اون وقت ها که 10 بیهوش می شدی و برنامه ی دویدن صبحگاهی بذار . همونجا دور استخر خوبه ... اینقدرم گوشت نخور .اوره و کلسترولت میره بالا . سیگارم کمتر بکش . عرق بیدمشک هم اگر حلال مشکلات بود که خیام زودتر شروع کرده بود. ( حالا پیش خودت میگی این باز چی داره میگه ؟! خب من حس و حدس هام رو میگم هرکجاش غلط بود ندید بگیر آق معلم خوب من )

شما دوستان گل من هم به فراخور حال به خوراک و جسم و روح تون بیشتر برسید که "پاییز دل انگیز "با عطر خوش برگ ها و رز های زیبا فردا میرسه.

باز هم پاییز و رسیدن ماه مدرسه مبارک ...


روح وحشی

پ.ن. میدونید چیه این توصیه بامزه است ؟

اینکه از تووی رختخواب ارسال شده و نه وسط پارک و در حال دویدن !

از تنبل خونه ی شاه عباس !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی